Blog da Yaptığım Değişiklikler ve Blog istatistiklerim III

Merhabalar

Blogumu açalı Yaklaşık olarak 5 ay oldu. Kısaca ne gibi değişikler yaptım ve ne gibi sonuçlar elde ettim bir bakalım istedim.


Tasarım aynı, gayet kullanışlı ve okuyuculardan da olumlu tepkiler aldığım için tasarımda bir değişiklik yapmadım.
Yine kenar çubuğunda  bazı değişiklikler var bunlar;
1- Üst bölümde yazı, yorum ve sosyal paylaşım istatistikleri bulunuyor.
2- Google reklamları
3- Bumerang üyeliği
4- İzleyiciler ve yazılarımın E mail ile size ulaşmasını sağlıyacak E- mail kutusu
5- Daha önce google arkadaşım ol eklentisi yerine blogger ın gaggetleri içerisinde bulunan google + arkadaş listem
6- Bedava site ve blog tanıtımı yapabileceğiniz Reklam Turko barnnerı
7- Takip ettiğim ve sizinde faydalanabileceğinizi düşündüğüm bir kaç blog ve diğer bloğumun tanıtımı
8- Son olarak  Bumerang haber şablonu

Bloga katkıları;
Üye sayım bu süre içerinde şimdilik yeterli düzeye ulaştı.
Yorum alma oranım arttı.
Bumerang dan içerik almaya başladım. Maddi anlamda benim için önemi yok ama verdiğiniz emeğin birileri tarafından takip edilip buna tepkiler alabilmeniz güzel bir duygu...

Şimdilik bu kadar sizde olumlu ya da olumsuz görüşlerinizi belirtirseniz daha kaliteli paylaşımlarda bulabilirim.

iyi yayınlar

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.