Casper N240 İnceleme Ve Alışta Yaşadıklarım


Blog yazmak için bir bilgisayara ihtiyacım vardı ve çok fazla bir bütcem yoktu. Araştırmaya başladım ve nasıl bir cihaza ihtiyacım olduğuna karar verdim. Daha önce bilgisayarım arızalandığında tabletten yazmayı denedim fakat istediğim yeterlilikte değildi. 
Farklı bir çok bilgisayar modeli araştırdım ve casper N240 ile tanıştım. Araştırma yaptıktan sonra yakından görmek için mağazaya gittim. 


Aynı kategoride bir çok model vardı. Ancak inceledikten sonra gerçekten N240 ın işe yarayabileceğini fark ettim. Satın alma işlemleri sırasında bir sorun çıkmadı. Mağaza da ön kurulumu yapıldı ve teslim edildi. Daha sonra eve gelip kullanmaya başladım. Tabii bir iki saat sonra şarjı bitti. Şarja taktım ve korktuğum başıma geldi ! Cihaz  şarj almıyordu. Aldığım firmanın servisiyle görüştüm en kısa sürede ulaştırmamı istediler. Ertesin gün götürdüm ve cihazı deneyip gerçekten de şarj soketinde arıza olduğunu değişim mi? iade mi ? istediğimi sordular. Ben aynı cihazla değişirilmesi talebinde bulundum. İlgilerinden dolayı Vatan bilgisayara teşekkür ederim.😉

2 gün sonra cihaz değiştirildi ve kullanmaya başladım. Öncelikle özelliklerine bakalım;

Çift yönlü kullanım, çift kamera
  • ●       Intel® Atom® Z3735F 1.33 GHz. up to 1.83 GHz
  • ●       Windows 10 Home işletim sistemi
  • ●       11.6" ve 10.1” HD IPS Ekran
  • ●       Tak çıkar klavye
  • ●       2 MP arka, 2 MP ön kamera
  • ●       Multitouch Kapasitif Ekran
  • ●       Windows 10 Home işletim sistemi
  • ●       64 GB ve 32 GB depolama alanı seçeneği
  • ●       2 GB DDR3L bellek
  • ●       9000 ve 7000 mAh lithium batarya seçeneği
  • ●       USB, mikro USB, SD kart, mikro HDMI çıkışları
  • ●       1,5 W çift hoparlör
  • ●       WiFi, Bluetooth 4.0

Özellikleri daha profesyonel çalışmak için pek uygun değil ancak yeni başlayanlar, seyahat sırasında yazılarını paylaşmak ya da maillerine göz gezdirmek için gayet kullanışlı olabileceği düşüncesindeyim. Fiyatı da gayet uygun 1000 TL nin altında.

Bu kategoride önerebileceğiniz başka model ve markalar kullanan var ise paylaşımarınızı bekliyorum.





Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.