Samsung Tablet Pc Yardımı ile Nasıl Güncellenir?

Samsung tablet Güncelleme İncelemesi 

Şuan kuıllandığım samsung tabletime sürekli bir uyarı gelmeye başlamıştı son zamanlarda güncelleme otomatik indiriliyor fakat kurmaya çalıştırdığımda hata oluşuyordu. 
Bir çok yerde araştırdım ve sonuç kurmayı başardım. 
Kurulumu nasıl yaptım sizlerle paylaşmak istedim. Aşağıdaki resimlerdeki gibi bir uyarı alıyorsanız.
Biraz sonra anlatacağım yöntemle telefonunuzu ya da tabletinizi rahat bir şekilde güncelleyebilirsiniz.


samsung tablet nasıl güncellenir?samsung tablet nasıl güncellenir?Öncelikle wifi ile kurulum yapılamıyor. Bir pc yardımı ve samsung kies programı ile kurulumu gerçekleştirebilirsiniz.Buradan kies programını indirebilirsiniz. 

Android

Kies programında yükleme dışında fotoğraf, video, müzik gibi telefon ya da tabletinizdeki verilere de ulaşıp düzenleyebiliyorsunuz. 

Aşağıdaki videoda işlemin nasıl yapılacağını anlatmaya çalıştım. Sorunuz olursa lütfen yorum bölümünde yazın. 







Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.