korayblog 4 yaşında...




4 YAŞINDA....





Evet ben bile inanamıyorum. Dile kolay tam 4 yıl geçmiş blog umu açtığımdan beri.

Bu geçen zaman içerisinde sizlerle daha çok şey paylaşmak istedim. Ancak zaman ve diğer etkenlerden dolayı buna fırsat bulamadım.

4 yıldır blog u ayakta tutabilmiş olmam benim için gerçek bir başarı !

Bu süre zarfında sürekli bir geliştirme çabasında oldum gerçi. Çeşitli bloglar inceledim. Tasarımları araştırdım. Blog da hangi konuları paylaşmalıyım.

Bu ay ve Şubat ayı içerisinde tasarımda yaptığım ufak eklemeler, pcpedi blogum da bulunan yazılardan derlemeler ile karşınızda olacağım.

Şubat sonu ve Mart başı gibi ise daha özgün ve geniş içerikli yazılar ile devam etmek düşüncesindeyim. Bi aksilik olmassa tabii..

Siz takipçiler sayesinde daha iyi paylaşımlar da bulunmak dileği ile.....

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.