Blog Çeşitleri

Blog hazırlamaya karar verdiğinizde eğer araştırma yaptıysanız bir çok blog içeriyle karşılaşmışsınızdır.
Bunlara ana başlıklarda örnek vermek gerekirse;
Teknoloji, sanat, sinema, şiir, gezi, blog yardımı, kişisel vs...
Bunlar içerisinde kişisel blog kavramına değinmek istiyorum. Blog mantık olarak zaten kişiselliği içermektedir.
Blogger ve wordpress den sonra bloglara ilgi artmış ve profesyonel internet siteleri ve firmalarda bu tür temalarla ve makalelerle müşterilerine daha iyi ulaşmaktadır.

Blog mantığının kişisellik olduğundan bahsediyorduk. Bir çok blog sadece bir konuya odaklandığını ve o konuda uzman olarak yazdığını belirtir ve sonra kendisine kişisel bir blog açar aslında daha önceki bloguda kişiseldir. Yani tek başınıza yazıyorsanız bir ekibiniz ve yayıncılık için gereken şartlarınız yoksa hangi konuda uzman olursanız olun ya da tek bir konuda yazarsanız yazın  blogunuz profesyonel bir internet sitesi değildir ve kişisel bir blogdur.

Benimde iki adet blogum var ve bilgisayar konuları içeren ve benim için yardımcı bir kaynak olmasını istediğim bu bloga daha çok pc üzerinde yaptığım çalışmaları aktarıyorum pek bir beklentim yok geri dönüş açısından açıkçası.

İkinci blogum henüz beşinci ayında ve yazı olarak pek gelişmiş değil.
Bu blogda da aslında oluşturmak istediğim köşe yazıları gibi hayata dair gördüğüm ve düşündüğüm yorumları aktarmaktı. Bilmem ne kadar başarılı oldum.! Neyse bu konuya başka bir yazıda daha detaylı değineceğim.

 Konu hakkında farklı düşünceleriniz varsa yorum bölümden paylaşabilirsiniz.

iyi yayınlar

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.