Blogger Önerileri # 1

Blogger olmak ya da iyi blog oluşturmak için neler yapmalıyız.

Blog oluşturmaya karar verdiniz.

Amaç nedir?

Kişisel, işiniz için, uzman olduğunuz konu için veya eğlence ve hobi için bu seçenekleri siz araştırıp dahada çoğaltabilirsiniz.

Neler gerekli ?

Öncelikle bir mail hesabı oluşturun. Blogger google a bağlı olduğu için ben gmail öneriyorum.
Mutlaka blogger adınızın mail adınızla aynı olması gerekir. İleri de iletişime geçerken insanlar bu isimle sizi daha iyi tanıyacaktır.

Mail hesabını oluşturduktan sonra google da blogger bölümüne girerek rahatça blog oluşturmaya başlayabilirsiniz.
  
Tema seçimi nasıl olmalı ?

Oluşturacağınız bloga ve günceleme sıklığınıza göre  bloggerın kendi şablonları veya hazır şablonlar yayınlayan sitelerden uygun olanı seçip blogunuza uygulayabilirsiniz. Bu sitelerden bazılarını daha önce ki yazımda paylaşmıştım.


Aslında daha önce paylaştığım yazımda bu konuya pek girmeyeceğimi belirtmiştim. Ama  kendim için bu güne kadar neler yaptım ve bundan sonra neler yapmalıyım şeklinde bir arşiv ve yol haritası olarak bu yazı yazmaya karar verdim. Umarım sizlerede faydalı olur.
Bu yazıyı seri şeklinde devam ettirmeyi düşünüyorum.

herkese iyi yayınlar.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.